Nieuws

Films en commercials direct bij de doelgroep

By december 11, 2015 No Comments

Recent verscheen dit artikel in TOM magazine.
Lees hem hier of  download het artikel als PDF..

Films en commercials van M-Media: direct bij de doelgroep

Volgens directeur Maarten Mulder van M-Media videoproducties kun je met video heel gericht je boodschap verspreiden en komt een video indringend over bij de ontvanger. “Wij geloven dat je met video je doelgroep kunt beïnvloeden en de betrokkenheid bij je bedrijf en product verhogen.” 

Mulder is overtuigd van de kracht van de bedrijfsvideo. “De kijker krijgt een beleving bij het bedrijf. De onderneming kan laten zien welk probleem het oplost voor haar klanten. Daarmee kweekt het bedrijf vertrouwen bij zijn potentiële klanten.
Die beeldvorming komt heel krachtig over. Het is bewezen dat een bedrijfsvideo een grote bijdrage levert aan de verkoop van een product of dienst”.

Duidelijk onderscheid

M-Media, dat inmiddels vijftien jaar commercials, films en animaties produceert, ondervraagt de opdrachtgever uitgebreid wat de video teweeg moet brengen bij de ontvangers. “Wij onderscheiden ons doordat we het voortraject heel serieus nemen en films maken die naadloos passen bij de behoeften
van onze opdrachtgevers. Wij stellen onze opdrachtgevers de juiste vragen en laten hem nadenken over de doelgroep.
Eigenlijk weten klanten na het plantraject precies welk eind-resultaat ze krijgen. Tegen een fixed price waarvan wij ook niet meer afwijken”.

Stappenplan

M-Media bepaalt samen met de klant een stappenplan hoe de film of animatie gedeeld wordt. Dat kan de klant zelf doen of laten uitvoeren door M-Media. Mulder: “We maken de klant wegwijs in de mogelijkheden van videoplatforms. Ook maken we een checklist hoe een video gericht kan worden verspreid onder de doelgroepen. Het gaat er uiteindelijk om wat het rendement is van je reclame-uitingen. Dat kun je met een online
commercial heel goed meten. Door video in te zetten en te tonen aan de juiste doelgroep komt de boodschap over. De conversie is enorm! Je kunt je reclame-euro maar één maal uitgeven, doe het dan ook gelijk goed!”

Adverteren met video levert voor elk bedrijf iets op!