Sam van Dalen! Bekend van YouTube?
Steeds meer bedrijven, zowel groot als klein, gebruiken video.
In veel verschillende vormen. Op Facebook, Youtube, Instagram en natuurlijk op de eigen website.
Ook kleine ondernemers op de hoek van de straat zetten video succesvol in als marketingmiddel.
Een mooi voorbeeld is: Sam van Dalen.
Als je de website van “Sam van Dalen – Italië in de Polder” bekijkt zie je eigenlijk maar 2 simpele knoppen “Auto” en “Video.
Sam is inmiddels bijna een bekende Nederlander. Zijn video’s op Youtube scoren goed!
En dat, sorry Sam, voor een autobedrijf.
Sam weet met zijn producties telkens weer een snaar te raken bij de kijker. Of het nu gaat om de video “De Tweede Golf” of misschien wel zijn bekendste video “Fred”
In deze video zien we hoe dochterlief bijna een contract tekent bij een concullega.
Fred:
Moraal van het verhaal:
Iedereen kan video’s maken! Of je scoort met video hangt af van originaliteit, type video en inzet!
Inzet? Je moet er wat voor over hebben en met leuk en unieke ideeën komen.
Wil je meer weten over storytelling en hoe Sam van Dalen dat doet?
Check dan deze video van Cor Hospes in gesprek met Sam.