Een bedrijfsvideo is een korte promotiefilm die kijkers een idee geeft van wie je bent, wat je doet en waarom ze jouw producten of diensten zouden moeten kopen.
Hoe maak je een goede bedrijfsfilm?
Een goede bedrijfsfilm?
- Zorg voor een goede boodschap. Kijkers beoordelen al snel of de video die gekeken wordt interessant voor hem/haar is.
- Pas emotie toe in je bedrijfsfilm. Opsommen van een aantal UPS’s werkt niet
- Maak je bedrijfsvideo tijdloos. Breng bijvoorbeeld geen jaartallen in beeld. Anders mogen we volgend jaar weer een nieuwe video maken. *niet erg hoor :-)*
- Houd je bedrijfsfilm kort en krachtig.
- Bereik de doelgroep in de eerste seconden. Zorg vanaf de eerste seconden voor een duidelijke Call-t0-action.
Wat maakt ons anders?
We bieden het beste van twee werelden — we zijn experts in het produceren van video’s van hoge kwaliteit en tegelijkertijd het maximaliseren van uw budget met onze ultramoderne apparatuur. Dat betekent dat je een geweldig rendement op uw investering (ROI) krijgt.
Een one-stop-shop voor al uw behoeften
Of het nu gaat om een productie, animatie of zelfs contentmarketing, wij zijn er om je te helpen uw doelen te bereiken.
Wil je eerst zelf aan de slag? Dat kan. We hebben een aantal tips voor je:
Hoe maak je een goede promotiefilm?
Checklist zelf een promotiefilm maken
- Werk eerst een goed idee uit. …
- Maak een shotlijst. …
- Bereid de draaidag goed voor. …
- Gebruik een statief. …
- Bepaal de compositie van je shot. …
- Je onderwerp haarscherp in beeld. …
- Zorg voor voldoende licht. …
- Gebruik een goede microfoon.